Friday 3 February 2012

Tak seksi pun la ~

Assalamualaikum ~
Setelah sekian lama tak meng-hapedate blog ni, dah berhabuk dah gamaknya, maka dengan sukacita nya dimaklumkan bahawa aku akan update blog ni.. Wuuuuuu *clapclap*
K dah mula mengarut, kembali ke topik asal.


Woo woo topik je dah macam kontroversi kan, k tak yah nak kontroversi sangat.
Ekcelly kan, dari hari pertama sekolah lagi aku selalu perhatikan budak-budak perempuan ni, apa yang aku perhati ? yeaaa baju diorang.


Almaklumlah kan, sebagai seorang pengawas yang berdedikasi , setiap kali student nak naik kelas, pengawas kena buat spotcheck. So, nasib kau lah kan kalau kena tahan ~
Dan yang selalu jadi perhatian bila student perempuan pakai baju ketat. Yes, baju sekolah tu dia jahit dekat tepi, then bila jalan ikut bentuk badan.


OMG , tak seksi okay ! Sakit mata lagi adalah. Aku tak tau lah kalau baju yang mak dia belikan besar gabak, nak kecik kan tu suka hati lah. Tapi kecik kan, ikut GILA bentuk badan tu dah kenapa.
Kamonnn, awak nak pergi sekolah, bukan nak pergi shoping.


Mungkin kalau kita tanya dia akan jawab, 'eh suka hati aku la. baju aku'.
K.......... Suka hati kau ~


Oh, okay kau marah ea dengan entry aku ni ? Tak, aku sindir kau pun, tak sindir siapa siapa pun. Sekadar menyatakan pendapat je. Sumpah tak tipu !


So, stay cool stay chill okay. Enjoy your holiday. n_n
Harap-harap aku pun boleh enjoy walaupun mengenangkan homework yang berduyun ~

5 comments:

  1. dat's right! Ketat betul baju diorang. Hish :)

    ReplyDelete
  2. yeah !
    betul2 ,
    macam nak pergi holiday je baju ketat2 nie ,
    lagi satu yg tudung pendekk ,
    pehh ! nampak bukit dea [sorry to say]
    dea org mcm tak tahu malu je , HAHA ,!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohoooo ~
      marah beno amy. haha lekluu..
      bialah diorang tu, dosa sndiri yg tanggung. kan?
      moga2 dpt hidayah bia tak pakai bju ketat2 ni lagi :D

      Delete
    2. haha , mane ade marah ,
      emo sikit je , sikit je , tak byk , haha
      yeahh ! betul3 ,
      kubur pon nanti masing2 , hehe
      moga2 lah kan . insyaALLAH

      Delete