Wednesday 3 October 2012

Happy birthday to youuuuuu ~

Assalamualaikum.

ehem ehem, pertama tama sekali hakoo nak mintak maap dengan diri sendiri sebab dah 'ter-update' blog even final exam belum habis. eleh, chill ah esok english je kot. jakgi dapat result hambik kau -.-' okay okay. takmo cerita pasal final. nak cerita pasal birthday someone. *ehem ehem* 

Dear Sunshine,
happy birthday to you, you born in the zoo, your face like kangaroo. happy birthday to you ~~ wuuuuuuu *clap clap* *sure aku kena bang kalau nyanyi cenggini depan dia*

anyway, happy birthday lah weh. saya nak wish depan depan tak berani. nampak awak lalu sebelah, rasa macam tersekat dekat anak tekak je. konon ah kan, dah pasang nawaitu awal awal,

"jakgi dia lalu sebelah nak wish ah *muka exited.jpg*"......................................

tapi angan angan hanya sekadar angan angan *insert sad tone*. gua tak seberani yang engkorang sangka ah. bila dia lalu sebelah je, ketaq lutut ceq hang tau dok -.-

okay now ucapan rasmi dari saya, *ehem ehem*.



Selamat hari lahir yang ke-17. mudah mudahan awak makin cerah, eh salah. mudah mudahan masa depan awak cerah, dapat keputusan yang cemerlang dalam espiem, and dapat jodoh sebaik saya. dalam erti kata lain, ada jodoh dengan saya. eh? hmm apa lagi ek nak bebel. alah senang cerita, mudah mudahan hidup awak senang dunia dan akhirat. aminnn :*


gambar first tu konon macam malu malu kucing parsi gitu ah. ni baru true colour. lelws.

yang crush dekat awak,
Saraa Ali 

No comments:

Post a Comment