Friday 6 January 2012

4 Science 1.

Assalamualaikum.

Terasa penat seminggu sekolah. Alah baru seminggu, lekluuuu. Lekluu wakluu. >.<
Bila dah mula sekolah, terasa macam malas je nak bukak laptop, bukan apa kalau da bukak mesti tak boleh tutup punya. Last-last homework kemana, study kemana. Penat wooo, baru seminggu sekolah homework dah menimbun. =='

Tapi an memang eksaited ah belajar topik-topik baru ni. Ye la, form 4 an, semua nya baru.
Yang 'kurang best' nya apa tau, biology, chemistry, fizik and add math punya buku teks da tukar bahasa Melayu !!!  Agak susah la kan nak pick-up sebab dah biasa bahasa Inggeris. Tapi takpe, hendak seribu daya tak nak seribu dalih. Ye dokk?

*see, bahasa Melayu kan? --'*

So this year I'm in 4 science 1. Memang superb awesome lah kan kelas tu. Cikgu-cikgunya pun baik-baik belaka *bukan nak bodek*. Kelas baru, buku baru, tempat duduk baru,........ boyfriend baru. Eh? lulzz.

Hari sabtu ada kokurikulum, tapi tak pegang jawatan apa pun. Aku humble. Tak suka menonjol. loljk. Aku memang tak nak pegang apa pun jawatan, sebab.......... malas, haha kbai. And tahun ni sebagai seorang pengawas yang berdedikasi saya telah memegang jawatan sebagai.......... ketua blok. eh ye ke? alah lebih kurang je la tu. Cuma aku bahagian gate untuk dua blok je. --' tak sama eh? takpe ah :P

So tu je yang mampu aku story for this week punya sekolah. Bosan? tekan button X kat atas belah kanan tu. Bagi aku memang this week punya sekolah memang tak mengecewakan. Sebab ada macam-macam perkara yang baru aku belajar. Dan buat pertama kalinya aku berusaha menyiapkan kerja sekolah seawal mungkin. Saya rajinkan? lulz. Awal je lah kot. Haha. :p Semoga berterusan lah hendaknya kerajinan aku tu. :D



*sometime we can't change the worst situation, let it be that way*
pinjam word ni dari Aida Zakaria. :)

No comments:

Post a Comment