Saturday 1 September 2012

Dear crush versi patah hati ~

Assalamualaikum.



kalau baca tittle je mesti dah ada yang cop sarah ni mengada ngada nak pst entry patah hati bahagi. crush je pun. heh, suka hati hakoo lah. kalau tak nak baca, sila clos tab. bukan apa, takut ada yang termenyampah annoying gila ayam bila baca post aku yang ni. tau tau termelayang segala bakul sampah tepi meja tu. menyampah punya pasal. aah. tu over tau namanya.

*ehem ehem* 
Dear crush.
Hari tu saya post entry bunga bunga dekat blog pasal awak sampai saya pun berbunga bunga bila baca. tapi hari ni saya nak post entry yang tak berapa nak berbunga sangat. beranting ranting mungkin.

hari tu saya nampak satu ayat yang buat saya patah sejuta. billion mungkin. kalau dah patah sampai berbillion billion tu siapa pulak nak sambungkan? hah?! hengkoo ke?! *emo tetibe.

tapi jangan risau, walaupun saya tak ready nak frust terlentang dekat awak tapi saya dah ready dalam tigapatlimanam gugus anggur nak dilempar kat awak kalau saya jumpa awak kat memana. so, sila sediakan perisai.

"You tell yourself you dont like him. And yet every time you think of him your heart swells"

aah. memang saya pandai menipu. menipu perasaan sendiri. depan awak saya buat buat tak kenal. bila jumpa awak saya buat pandai je. konon macam aku-tak-kenal-pun-kau-siapa. kononlah kan. 

tapi dalam hati arghhhhhhhh-johan asari-lalu-depan-aku. motip -.- saya tak tau lah pulak muka awak tu macam johan asari.

tapi sebenarnya macam tu lah dalam hati saya. eksaited gila ayam bila jumpa awak. tapi sekarang...... *duckface* sejak saya tahu hati awak tu untuk orang lain. saya frust gila tahu???!! okay bukan salah awak. 

tapi saya nak jugak tahu siapa perempuan bertuah tu. terasa rasa macam nak lempar dia dengan anggur lima bijik. bukan apa. nak lepas geram. muehehe. lol jk. gua tak sekejam tu. kalau gua kejam, gua lempar durian je terus.
tapi takpe. saya boleh cari yang lain. *rolling eyes*.



so, kepada crush yang telah patahkan hati saya *nampak tak betapa gelinya ayat ni* even saya frust terlentang dengan awak. tapi jangan risau. saya tak kan bom rumah awak dengan bom atom. takkan lempar awak dengan buah anggur. *daripada aku lempar kat kau baik aku makan* tapi saya akan sentiasa ingat yang awak pernah buat saya tersenyum sampai telinga suatu masa dulu *sekarang pun. tapi tak mcm dulu* buat saya rasa macam dunia ni saya yang punya kalau jumpa awak. *ewah kau* .

its okay. saya still ada johan asari. okbai.
sincerely,
hati yang patah sejuta

No comments:

Post a Comment