Saturday 22 October 2011

da maju la katekan :P

Huh! finally, ter'create' jugak blog ni.. sampai la juga hajat nak maen blog ni. ye laa, sebelom ni kan kalaw ade pape je, sikit2 diary (zaman dulu2).
tapi sekarang da maju..


ni la diari lame aku yang aku simpan sampai sekarang. sayang wooo kat diari tu. tersimpan seribu satu kenangan. (ayat tak bleh blah)

by the way, tak payah laa susah-susah zoom diari tu sampai nak terkeluar biji mate korang,, sebab memang tak kan nampak pon ape yang aku tulis. aku dah pastikan awl2. (pandai tak aku ni).

diari tu pon mmg da pnoh. so malas laa nak beli diari baru. perabih duet jer.. F.Y.I, tak de sape2 pon taw yang pernah bace diari tu. tunggu la, agk2 da sampai seru nanti aku bagi la diari tu dkt yang brkenaan. 
okeyy laa, da membebel kejadah., nak post laa.. (da tak tau nak tulis ape)

korang bace la dengan hati yang tenang yerr :P

No comments:

Post a Comment