Thursday 27 October 2011

Lelaki Suka Merajuk Plus Kuat Cemburu.

Assalamualaikum..


Tabiat suka merajuk ni semua orang ada kan. perkara biasa la tu kan.








Orang selalu cakap kalau kuat merajuk ni perempuan. Eh, ye ke. Aku rase tak kot. Ada ape lelaki yang kuat merajuk. Berdasarkan pengalaman aku laa, lelaki pun sama. Suka merajuk.










Seriously, aku rimas sangat dengan lelaki yang suka merajuk ni.
Lawak la weyy lelaki kuat merajuk. Salah sikit merajuk, dua tiga hari pulak tu.
Kalau sekejap2 takpe.


Grrr~~ entah macam mana aku boleh tersangkut dekat mamat yang kuat merajuk. (cerita lama)
memang sangat2 memeningkan nak layan kerenah dia. Mengalahkan perempuan !




Ada orang kata, buruk sangat kalau lelaki merajuk (orang la kata, bukan aku) 
Haha. Ye la agak nya tu. Kalau tak de angin masakan pokok bergoyang. Huhu.


Lagi satu, kuat cemburu. Tu lagi satu hal. Memang laa, cemburu tu tanda sayang, tapi kalau da cemburu buta, sape seyy yang tahan. Nak ada facebook, twitter pon tak boleh.






Hello, ni zaman IT laa.
Kalau semua tak boleh, duduk dalam gua la :P


Aku ada laa sorang kawan ni, mmg bf dia kuat cemburu abes. Pantang tengok gf dia cakap dgn lelaki. Even kawan. Mula la sawan dia datang. 


Nasib baik la kawan aku ni penyabar. (nasib kau lah).
Kalau aku la ada bf macam tu, hmmmm ..
I'm sorry goodbye je laa. (teruk kan aku ni)




So, moral of the story pandai2 lah nak kawal perasaan tu yer. Jangan nanti kalau da kena tinggal baru nak menyesal. Bak kata peribahasa Melayu, "sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya."


p/s: sumpah takde niat nak aibkan sape2 terutama kaum adam. 


Enjoy your reading :P



No comments:

Post a Comment