Sunday 23 October 2011

hari enjoy :P

assalamualaikum..

bace tittle jer mesti orang da taw yg story pasal enjoy time kann..
haa mmg btul la tu..
it's about sukaneka kat SMK Kempas on 21 Oktober 2011.. yeaa~, my beloved school :P

nak jadi cerita,, memang enjoy abes la kan.. name pon sukaneka. mesti korang ingat, 'alah setakat sukaneka tiup belon sampai pecah, adek aku pon boleh'.. hemmm, tiup belon la sangat...
aku pon memula ingatt kan game die game bodoh2 je..
so aku join je laa setakat nak suke2..

sekali...... amek kaw,, baru second game, dah terasa nak tercabut nyawa (over la pulak)

memang tak boleh blah ar game die.. paling teruk part terompah gajah(aku yang bagi name)..
sampai terseliuh kaki membe aku.. tak teruk tuu..

abes game, sume da macam orang baru balik berperang :P
kehausan!

bile sampai rumah, still relax lagi.. kerek laa dengan mmbe2, padan muke korang saket2 bdn (jahat lettew)..
esok pagi nyer, bangun dari tidur,,, aku rase badan aku ni da kejung.. tak boleh gerak..

segala jenis lebam, bengkak, luka sume ade :(

nak nanges woo time tu.. sumpah sakit!!
naseb baek la ade adik aku yg baek hati nak tolong urut kann..

alhamdulillah.. lega la sikit :)

okeyy, itu sajee :P
wassalam :)

enjoy while reading this :D


No comments:

Post a Comment