Sunday 30 October 2011

Last Sunday Night.

Assalamualaikum..

29.10.2011.
That was the best day ever,.. best night acctually ;)
Malam tu, aku dengan kawan2 tusyen aku ada bbq.
Memang best giler laa..

Makan pun da tak ingat dunia. Heee~
Kalau bab bergambar jangan cakap laa..
Memang bergambar sakan aku... Huhu :D

Nak tengok gambar tak.. mestila nak kannn ..

tapi sorry sesangat.. sebab gambar ada yang aku cantum2, kalau tak nanti sampai esok tak ter'upload' gambar tu :D



       muka syok dapat makan free :P                                              




haziq tu konon2 je malu :P                                                    



  kan aku da cakap, konon2 jee.. tgk la tu, kemainn sengih dia :P                                          




haziq ni tayang gigi pulakk (dengki :P)




eh apa ni, jgn wat gosip murahan ea. kwn jer..
si karim ni bukan amik gambar ngn aku sorang jer..
tak caye tgk bawah..


tgk lettew, kemainn.. ala2 artis gitu..
(perasan retis lettew) :P


mereka yang terhebat :D

Haaa, macam mana.. suka tak (kalau tak suka tak payah tgk).. Kalau ikut kan memang nak upload gambar banyak2. Tapiiiii, tak berapa nak rajin laaa. Heeee~
Apa2 pun, aku akan kenang malam tu sampai bila2. Tapi yang slack malam tu, eyka, ammar dengan hakeem takde.. Ke mana menghilang, tak dapat nak dipastikan pulakk :P

One thing for sure, dapat ke aku jumpa kawan2 macam ni lagi kalau aku da pindah nanti ;(
Entah laa, hanya Allah yang tahu..

Eira, Pyka, Johana, Aynie, Nadrah, Eyka, Haziq, Karim, Ammar, Hakeem, Syafik, Naim, Alif.
Korang memang terbaek (plus giler :P)
Tak dilupakan pada Teacher Normah yang sanggup bersusah payah (ayat nak bodek) anjurkan bbq   
ni untuk kita orang:D

Thank you teacher.


No comments:

Post a Comment