Tuesday 29 May 2012

Girl's talk.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah dah cuti sekolah. sambil konon konon buat muka sedih nak tinggalkan sekolah. okay propaganda semata. padahal dalam hati rasa macam nak lompat kijang sebab dah takyah nak mengadap buku, takyah iron baju, takyah bangun pagi pagi. rasa ohsem sangat bila tak perlu nak buat semua tu. 

tapi bila dah cuti mulalah rasa, 'buShaNn nyeWww dudoK dEkat uWmahH'. wadefak -.- bila dah bosan, mulalah plan macam macam idea yang boleh menghapuskan virus bosan ni. dengan rakusnya aku meng-sms ira , *nak jimat kredit so mesej je la*

me: minah, dtg rumah aku jom. ajak pyka sekali.


*satu jam kemudian*


berzaman gua tunggu, rupanya takde kredit nak reply. perangai memang serupa cipan -.-' TERPAKSA lah aku call dia. dah plan baik punya, so mereka pun menghadirkan diri ke teratak indah dahku semalam. *tak payah nak teratak sangat lah kan -.-* masuk masuk je rumah aku, si pyka dengan laju nya mara ke bilik aku lalu duduk depan meja laptop and sit there like a boss. 


muka memasing nak bajet cute.

bila perempuan dah berkumpul, apa lagi. GOSSIPING. hakhakhak. sambil buka fb, twitter, blog, sambil stalk orang, sambil gelak gelak macam nak tertonggeng, sambil usha abe hensem sokmo. sambil membajet cute depan kamera sampai nak retak lens kamera phone aku *okay tu tipu* .ohhh, tiada yang lebih indah daripada itu. 

petang petang main basikal. wuuuu. lama siot gua tak main basikal. keluar rumah terus rembat basikal adik aku. tak tengok kiri kanan dah terjengket jengket aku naik basikal *sebab kaki tak sampai. mountain bike kot -.-*


sekali hamek kau, ada budak budak lepak kat situ. mampus bengang tahap gaban tak boleh nak kata dah. selow selow turun basikal sambil tunduk kan muka sebab budak budak tu dah pandang mcm nak telan org. -.-



sebelum naik basikal kita pose dulu yee. adik adik tu sesaje nak enter frame lettew :P

Then main badminton sampai tak ingat dunia. penat pun dah takde makna dah. yang penting enjoy.


nampak kan ke-eksaited-an ira main badminton tu? sampai orang snap pic dia pun dia tak peghasan. hakhakhak. wa memang suka dengki lu.


muka bapak jakun nak amek gambar. last last macam hape je muka aku -.-


tayar basikal adik aku pancit sebab ira naik. nampak tak konklusi dia? ira gemuk. hakhakhak.
okay aku tipu je sebenarnya. hahahahahaha
*gelak sambil bayangkan muka ira merah sebab tahan marah* xD


malu malu konon nak amek gambar *tangan dibahu mata ke atas*

Like seriously, aku happy gila ah semalam. Nasib baik tak gila. Lol. Nanti bila bila buat muka tak malu datang rumah aku lagi ea kawan. Korang kan memang muka tak malu. Dengan aku je la. Dengan orang lain macam perempuan melayu terakhir. Tak gitu cik kiah. kena mengena -.-


masing masing buat muka like 'kami ohsem. kau ada?' lol

Thanks. Korang ohsem. Sayang korang 


nak jugak tepek muka diri sendiri sambil buat peace -.-
with love ,
saraa ali  

No comments:

Post a Comment