Saturday 5 May 2012

Wedding ding dong ~

Assalamualaikum w.b.t

Alahai lamanya aku tinggalkan blog ni. Shooooooo kesian blog saya. Nevermind, hari ni nak update *mukasemangat.jpg* Lelws. Tapi malangnya, nak update pasal something yang dah lepas beberapa minggu lepas. Bulan lepas ekceli. K straight to the point. 

You see the tittle? Tak nampak 3 Jumaat lah agaknya. Loljk. No no no. Bukan nak update pasal Awal dengan Scha ye. Tak sama sekali. Pasal cousin aku lah :D
Weddingnya 21 April sebenarnya. Lambat kan post.


me with nana before the kenduri. we are cute isn't it? loljk.

Bangun pagi, macam biasa. Masuk dapur, sarapan. Sangat awkward bila bersarapan dengan cousin lelaki. Berdua. It's just..... hmmmm. After breakfast, I'm waiting and waiting and waiting when should I change the cloth. Tak sabar woi nak pakai baju biru tuu. Even tu baju..... err nevermind :p


kenapa muka aku macam tu? -.- okay ignore.


the three musketeers. aish, raiz and adam. raiz tak reti dok diam -_-


we are a happy family. wuuuuuuu ~ see, razi tak reti duduk diam. lompat sana sini.


and here we go. pengantin dah sampai. rombongan pengantin perempuan dari terengganu satu bas woo. eh kejap, kenapa baju dia sama warna dengan baju aku. eh mana satu pengantin ni. eh, apa aku mengarut ni. hahahaha, kdiam -,-



see? there are shoooooo sweet is it? tetibe felling bilalah aku nak kahwin. hahah -.-


kak lisa cantik sangat :')


ibu muda yang ohsemm :') 
dari kiri: kak wa, kak sakinah, kak nadia and kak nur :D


Eh kewrashh kiteee. hewhew :p


husnaaa, kenapa comel sangat ni :*

Overall wedding tu memang best. Congratulation abang amin and kak lisa. Semoga kekal hingga ke anak cucu. Saya bila pulak? Lol, sara please stop it. Hahaha gatai mu ni -.-
Bulan enam ni kenduri dekat Kuala Kangsar pulak. Yeay, balik kampung :3
Ohh yee, yang tengah mid-term tu good luck k. Caiyok caiyok! *mukasemangat.jpg*

Wassalam.


No comments:

Post a Comment