Friday 23 March 2012

If I let you go.

Assalamualaikum. Title kalau boleh nak jiwang lagi an. -.-
Setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Tapi tak semua orang boleh terima perpisahan tu. Tak sama sekali. Same goes to me. *wipe tears* k tetibe wipe tears --'
Tak sangka sangat kawan aku yang paling kecoh paling happening sampai selalu buat aku pening nak pindah. Serious, tak sangka.


Memula dapat tau dia nak pindah, 'eh betul ke' 'propaganda kah semua ini?!' k yang ni over.
Masa kat sekolah, segala galanya bukan propaganda semata. serious ah, takmo gelak. aku sedih ni. :'(


Aeinaa Shida Zuhry. First time kenal dia masa dekat orientasi tingakatan 1. Masa tu, suara dia pun keluar segan segan silu je. Bila masuk kelas, keluar segala galanya. Siapa siapa yang tak kenal dia mesti cakap dia annoying, gedik, kecoh and so on. Tapi bila rapat dengan dia semua persepsi negatif tu akan bertukar dengan sendirinya. Dia memang awesome.


Almost four years kawan dengan kau, kenal dengan kau, kau bukan macam yang orang lain sangka. Kau selalu jadi diri kau sendiri. Biar apa orang kata, kau tak kisah. Nanti kalau kau takde, mesti meja kita tu senyap je. Aku, nad, nadiana, linda dan naz terutamanya akan jadi pelajar yang pendiam lagi senyap bila kau takde. Dan semua cikgu akan terkejut melihat perubahan drastik kami. O.o *ayat TBB* Dah lah kau selalu buat aku ketawa masa tengah buat kerja.


Aku mintak maaf banyak banyak banyak kat kau kalau aku buat salah kat kau, buat kau sentap bagai, buat kau marah, sakit hati. Aku tak pernah ada niat nak buat kau marah. Serious, aku sayanggggggggg kau sangat sangat 


Kau jaga diri elok elok eh. Kat sana kau jangan cari kawan baru. JANGAN. hahah kejam kan aku. Lol. Belajar pun kena fokus. Tunjukkan identiti seorang pelajar MRSM. Hikhik :p Tapi besar harapan kitorang kalau kau balik SMK Kempas balik. Kau nampak tak tu. aku BOLD lagi. BESAR. --'


Take good care of yourself aeinaa :')

Lots of love, your BFF
Saraa Ali❤  

No comments:

Post a Comment