Monday 26 March 2012

Today Without You #2


Assalamualaikum and hyeeeee *wave hand*. hari ni nak menaip dengan penuh semangat wajanya. sebelum tu, korang mesti pelik baca tajuk tu an an. so, nak mematikan kemusykilan korang tu, kena baca dekat SINI dulu. baru korang faham. pergi baca cepat !

dah baca? motif aku suruh korang baca? -.- sebab..... aku dapat mandat daripada Puan Sri Nurharslinda Haron untuk sambung story tu. *linda, chill okay* xD
___________________________
hari ni hari kedua Aeinaa takde dengan kitorang. seriously, miss you like a miss song bebeyh -.- aku rasa an an an, linda pun dah berjangkit sawan babi naz tu lah --' nadia lagi lah.  mesti antibodi si linda tu tak kuat ni. lain kali makan antibiotik banyak banyak eh linda. takdelah aku rasa terancam. k mengarut -.- diorang bertiga ni an dah boleh hantar pi hospital permai dah. bila bila je aku boleh tolong hantar kan. muahaha. aku dengan nadd sihat walafiat lagi. takde tanda tanda jangkitan dan virus kegilaan tu lagi. hakhak.

waaaaaaaaaaaa :'( kenapa semua benda yang kitorang buat mesti ingat dekat kau. tadi an masa kelas biology, cikgu hasifah pun cakap, 'rindu aeinaa ea?' soalan yang mencengkam lubuk hati kami yang paling dalam. *over* sentimental betul kalau sebut nama kau. lepas tu, cikgu duduk dengan kitorang, cerita cerita pasal kau. cikgu cakap, masa kau nak pergi tu kau nangis.

eh, biology dah nak masuk chapter yang bedah bedah katak tu laa. chapter yang kau tunggu tunggu selama ni. masa cikgu cakap dah nak masuk chapter yang tu, kitorang terus teringat kat kau. 'kalau aeinaa ada......' k those three words selalu kitorang cakap bila gosip.

masa rehat, nadia, nadd, naz dengan linda jumpa mama kau. aku tak ikut sebab pergi amek buku laporan pengawas. mama kau cakap, dia nak kau berdikari. so, kau kena buktikan pada mama kau dan kitorang yang kau boleh berdikari macam yang mama kau harapkan k sayang :') don't worry, kitorang sentiasa support kau dari belakang.
that's all for today. take good care of yourself sweetheart 

No comments:

Post a Comment