Saturday 31 March 2012

lovely day ~

Assalamualaikum. *ehem ehem* Hari ni kat SMK Kempas ada mesyuarat PIBG dan Majlis Anugerah Cemerlang. akhirnya berakhir jua penantian dahku yang penat menanti -.- eksaited gila nak pergi. kalau orang lain dengar je mesyuarat PIBG mesti awal awal dah set kat palehotak tu, 'hek eleh, baik aku ukur bantal kat rumah lagi bessssh.' alang alang tu pakat dengan mak bapak tak yah pergi. buang masa katanya. 

motif sebenar aku pergi mesyuarat PIBG tu sebab ada Majlis Anugerah Cemerlang. *wuuuuuuuu* and and and dapat jumpa dengan kawan kawan iteww yang dah merantau kemain jauh. hakhak. jumaat malam sabtu je dah rasa masa kemain lambat berlalu. adoi, cepatlah masa berlalu -.-'

dan, hari yang ditunggu tunggu telah menjelma jua. mula mula pepagi tu daftar, lepas tu jumpa kakak pemes aeinaa zuhry yang sudah pun melanjutkan pelajaran ke MRSM Pasir Gudang. eksaited je dengar dia ceghita pasal itu ini begitu begini dekat mrsm tu.

*peaceeee* *sambil buat muka tercomel abad ini*

sekian lama ternanti nanti, akhirnya muncul jua minah gendut yang semakin gendut ni. ahaks.

muka ira ni macam mintak tangan kuasa patribunamratustujuhpuluh je. tapi masih kiut. -.-

dan akhirnya, setelah kemain lama menunggu ketibaan mereka semua yang ohsem ohsem belaka. yee, saya memang suka menunggu. tetibe ~.~

dari kiri, liana, zaimah, hazira, shafinaz *baju hijau*, dleen, dan aeinaa.

aktiviti seterusnya, sementara menunggu mesyuarat PIBG yang entah bila nak habis tu, lensa kamera sudah menanti untuk menangkap gambar kami yang serba gojes lagi ohsem *cough* *cough*.

alahai sopannya kawan kawan aku. *tangan didada, mata keatas*

muahaha. kak yong marah beb. lol xD

wa yang sayang lu la minah. :D

with mrs. shy. *loya tekak aku* hakhak.

yang ni pulak dengan diva dleen ohsem *saje bodek* yang tak pernah berhenti mengarut. kalau cakap dengan dia mesti ketawa tak ketahuan punca. saya akan rindu saat detik minit kita bersama. *wipe tears* tetibe ~.~

antara mereka bertiga, aku yang ter-rendah dan ter-comel. hakhak. k diam.

muka zai macam baby doll ah. hikhik.

muka bangga lepas dapat hadiah. wuuuuuu ~

mummy rogayah yang serba sempoi, serba sporting, serba apa lagi? serba serbi lah :D

Kami bangga jadi pelajar SMK Kempas :')

aku gila kuasa. duduk depan sekali. so? xD

want some? xD

dah terbeliak dah biji mata korang kan tengok kawan kawan dahku yang serba gojes tu. cukup cukuplah tu. anyway, I'm gonna missssssss all of you bebeyh. rasa cepat sangat masa berlalu, tau tau mak aku dah ajak balik :'( ye, masa sangat mencemburui kita.

setiap pertemuan, pasti ada perpisahan. namun, tak semua orang mampu untuk menghadapi perpisahan tersebut. redha dengan ketentuan Allah, kerana Dia Maha Mengetahui segala yang terbaik untuk hamba-Nya :')
Wassalam.

No comments:

Post a Comment