Monday 5 March 2012

tutorial dan tutorial dan tutorial.

Hai dan assalamualaikum. *berfikir sejenak nak taip apa* Nampaknya otak dan jari jemari aku  dah tak sehati sejiwa lagi. Semuanya punca daripada tahap kesibukan kuasa patratusnampuluhlima yang tiada henti seperti bullet train dekat Jepun tu ~

K gua rasa macam agak lifeless sebab ke-bizi-an yang dah melampaui batas. Motif aku bebel semua ni pada perenggan pendahuluan yang tak berapa nak dulu? errr sememangnya isi tiada kaitan dengan pendahuluan. straight to the point sara.

Nowadays memang dah berlambak gila tutorial pakai shawl kan. Kau search je dekat memana mesti jumpa punya lah.Tak jumpa pergi nyorok bawah kerusi sana. Haha. Baguslah buat tutorial, share ilmu dengan orang ramai. Siapa kata salahkan. 

Cuma kau buat tutorial untuk pakai shawl, dengan kata lain bertudung. So, kalau bertudung tu mestilah tutup aurat kan. Abes yang dok tayang leher ala-ala leher zirafah yang kenkonon jinjang *jinjang ke jenjang* tu, cek nak tanya sat kat hang. leher tu bukan aurat ke? habaq mai..

haa kan dah berpeluh, fuhh fuhh pergi cari kipas. aku baru tanya soalan yang cepu tak berapa nak cemas. dah menggelabah. lek luuu. what? what? aku salah jugak. k fine ah. aku tak tujukan dekat siapa siapa pun. hanya kepada yang terasa je. ooppsss ~

kalau bab bab tutorial ni kan, aku suka tengok tutorial Syeera Radzi. Dia punya tutorial senang faham. tapi masalah aku, kalau try kat rumah, senang je jadi. tapi kalau nak pakai kat luar, selalu tak jadi. demmit.


so, kepada siapa siapa yang berhasrat nak buat tuto tu teruskanlah hasrat suci lagi murni tu. tak salah pun. cuma, kau dah besar kan, dah tau mana baik mana buruk. so, pandai pandai lah kau buat.


nota kecik: saya cuma nasihat je. kalau tak puas hati sorry. tak de niat nak tujukan dekat siapa siapa. peace. n_n

No comments:

Post a Comment