Friday 30 December 2011

Erk, da nak naik sekolah ke? xD


Fuhhhhh, fuhhhhhhh...
Haish berhabuk bersawang blog ni dibuatnya. Cehh, padahal baru tak jenguk dalam pat lima hari je. Alahai rindunya nak ber-blogwalking.

Eh sape cakap aku dah malas ber-blogging? sape? pandai-pandai je. aku bizi tau. bizi ape? bizi berfoya-foya bersama kaum kerabat dahku di Kluang Parade. Muehehe. hari tu aku balik Kluang, dua hari stay sana. Apa lagi, duit tengah berkepuk kat tangan, shopping le kite yee. :P

Then balik rumah after two days, aiyoo fenatz nyerrr. Tapi kepenatan tak mengalang dahku untuk menjenguk warga twitterjaya. Hikhikhik. Blog jugak yang tak sempat nak tengok. :'(
Tenet lambat laa. Bukan sengaja tau !

Esoknya tengok kalendar, 'eh da 30 Disember da?'. Alahai cepatnya masa berlalu. Pejam celik dah nak masuk tahun baru 2012. Dah nak masuk sekolah balik. Tak puas rasanya bercuti lagi, tiba-tiba 'eh 3 hari lagi naik sekola? ' damn great is it. -_-
Kalaulah boleh postpone naik sekolah kan bagus. Err, ada tak warga Kementerian Pelajaran yang singgah blog aku ni agaknya, kalau ada harap pertimbangkan lah ye saranan saya tu. Hewhewhew.


So, kalau dah kata tahun baru mestilah ada azam baru kan? Apa azam awak, awak dan awak tu? haha. Azam aku? hmmmmmm.. ape eik.. hah ! Azam aku lah kan, kalau boleh nak kurangkan kedegilan dan perangai suka ikut kepala sendiri aku ni. Kalau boleh laa. hehe. -.-


Ye lah tahun depan aku dah tingkatan 4, tahun depannya lagi dah tingkatan 5. So, kena la jadi matang sikit. Chemistry, physics, add matah, biology and so on please be nice to me okay, and I will lavvvhhh youu damn much.


Kepada calon-calon SPM, PMR, UPSR tu, belajar baik-baik yea, *skema punya ayat*. :)


Goodbye 2011, and welcome 2012. :')

1 comment:

  1. lalala ~
    semak kat sini jap .
    goodbye 2011 , welcome 2012 !
    yeahhh ! pack2 barang ,
    xcited nak sekolah nie ,
    ngee ,~

    ReplyDelete