Monday 12 December 2011

Paris.. Here I come!!

Assalamualaikum.


Wuu, It's Paris. Kat sana sekarang musim ape ek? Sejuk kot. Sebab kat Zurich sekarang musim sejuk. Nak shopping puas2. Beli baju banyak2. Prepare gi Paris.
Paris.. here I come!! yeayyy!!
Ticket : check
Baju : check
Toiletries : check
ah~ semua check la. wee tak sabarnye~~

*************************************************************************

mesti dalam hati korang "wuu dia pegi Paris"
ye, memang saye nak pegi Paris, tapi.............
dalam mimpi je.. muahahaha. kalian tertipu :P saje je aku buat gimik cenggitu, hahaha. *gelak jahat*.

ok. gua dah haruk nak ke Paris -,-
kenapa hari ni tiba-tiba aku nak buat entry pasal pegi Paris pulak ye.
Bukan apa, semalam masa tengah blogwalking, ada lah terbaca entry sorang blogger tu.
Dia pergi Paris wooo.

and me was like, 'besh nye die gi Paris' *sambil gigit bibir*

Sape la tak nak gi Paris en? habaq kat cek.. sape nak bagi tiket free gi Paris????
waa, untung la kalau ada yg nak belanja tiket free *wink wink*
nak-nak dapat tidur kat Sofitel France La Defence, one of 5 star hotel kat Paris.
wuuu, taste tinggi. heh-,-


Dan salah satu sebab aku nak sangat pergi Paris, sebab dia punya suasana tu.
Mcam romantik and tenang sangat. Nak-nak Eiffel Tower.
So the conclusion is, sape nak gi Paris sila ajak saya ye *ceh muka tak malu*


That's all. Semoga korang tak bosan/meluat baca entry ni :)

No comments:

Post a Comment