Friday 23 December 2011

Satu malam jiwa berasap! XD

Assalamualaikum.


Post kali ni takde kene mengena dengan movie Satu Malam Kubur Berasap, ni jugak bukan sekuel untuk filem tu. Haha.
Sebenaqnya, cek nak habaq kat hangpa semua ni, satu cerita. Hanqpa nak tau dok?
Eh kejap, kenapa tiba-tiba terkeluar loghat Penang ni. -_-

Ekcelly, hari ni aku nak mengimbau kenangan lalu di desa tercinta.
okay gua mengarut. nampak tak gambar kat atas tu? kalau tak nampak, tak lama lah tu. 
Tu gambar kawan-kawan tusyen aku lorh. Nakk kenal, pi la usha sendiri.
*gambar yang lelaki ada, tapi kalau aku masukkan gerenti diorang takkan kuar rumah sebab malu giler tahap cipan*
Sekarang ni matlamat aku post entry ni, nak citer pasal satu malam ni..
Tragedi entah berapa hari bulan aku tak ingat..

Citer nye cenggini.... Satu malam..........
*
*
*
*
*
*
*
*
tengah belajar, then dengar azan Isyak berkumandang, lepas tu tcer pun suruh lah diorang pergi solat. belajar tu belajar jugak, tapi solat jangan lupa.
diorang dengan muka tempe pergilah surau. alah, kat depan rumah je. bukan jauh pun.

kitaorang yang pompuan ni, mulalah bersok-sek sesama kita. Moh le kite yee.
then tiba-tiba.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
hah saspen tak? haha, 
*
*
*
*
*
tiba-tiba kitaorang dengar ada 'something' mengilai, gua dah kecut derr kat situ.
pastu, "huwargggghhhhhhhh, hihihihihih"
'Benda' tu menerjah kat tingkap sebelah aku. Sebelah aku wei !
Yang lain sume dah menjerit, termasuk aku. kawan aku si Iera tu lagilah teruk, sampai terperosok bawah meja sebab nak lari punya pasal !

Aku bertambah pelik bila tcer aku watlek, watcool jek.
Then tcer aku cakap, "tu haziq la, tak senonoh betul budak tu"
that moment, me was like, "kwajoo punya haziq ! asfhfgjgf betul jantan tuh ! jahanam motor kau japgi aku kerjakan !" 
hangin giler aku dibuat nyer. pastu aku ngn yang lain dah membisu seribu bahasa. Bila dah abes solat, selangkah die masuk rumah tu, macam-macam aku baling kat die.

Die boleh pulak gelak-gelak ! Habis tusyen aku and the gang debiks die cukup-cukup !
And and and, motor RX-Z dia lah jadi mangsa kaki aku. Tak dapat debik owner, debik motor pun jadilah. Muahaha. Padan muka kau !
Gangster kan aku. Sila takut sekarang ye. haha LOL XD



Tu lah yang membuatkan gua berasap gilerr ! hahahah .___.

No comments:

Post a Comment