Tuesday 20 December 2011

Umpama mimpi dalam mimpi -.-


.snap by me.

Mimpi sesuatu yang sukar ditafsirkan .
Mimpi yang menimbulkan seribu persoalan .
Mimpi yang sukar diungkap maksudnya.
Umpama mimpi dalam mimpi .

eh kejap, betul ke ni entri dari Sara ? tapi kenapa jiwang semacam .
oh ye , mungkin kerana kerungsingan menunggu keputusan PMR membuat aku seperti tak keruan .

Berbalik kepada mimpi tadi . .
Mimpi . . . boleh jadi indah, boleh jadi teruk. Boleh juga jadi menakutkan.
Sebab tu mimpi menimbulkan seribu satu persoalan .

Apa yang aku mimpi ?
1. aku mimpi keputusan PMR. ohh teruk, sampai terbawa-bawa dalam mimpi.
tapi tak pe . mimpi yang membahagiakan . aku mimpi dapat 8A . anda baca betul-betul .
8A ye sahabat ku . bangun je dari tidur , aku terus berdoa .
Ya Allah, semoga mimpi tadi menjadi kenyataan :')

Mimpi yang kedua. Sangat tidak masuk akal. Kenapa?
sebab aku mimpi dia.... siapa dia? takde sape2 lah.
abang sedara aku je. sape nama? errr, tak berani nak bagitau. takut kalau dia baca, aku yang malu .__.
apa yang aku mimpi. aku mimpi................
dia minta kapel dengan aku. ohh, sangat tragis mimpi tersebut. o.O

*dialog*

dia: * meletakkan sebentuk sepit dirambutku*
aku: *buat muka pelik nak mampus*
dia: kita declare jom?
aku: *buat muka pelik.. again* boleh tapi ada syarat.
dia: apa pun syarat dia, abang terima.
aku: jangan bagitau sape2 kita kapel.
dia: ok.

*aku memang panggil dia abang dalam kehidupan realiti*
dan kami pun berkapel lah. pelik kan..
*pelik, macam mana dia boleh pakai kan aku sepit, sedangkan masa tu aku bertudung*

ye mimpi sememangnya pelik. pelik yang membahagiakan :')

No comments:

Post a Comment