Tuesday 6 December 2011

Musim durian.. again?!

Assalamualaikum.



Korang suka makan durian? tak suka? waa *tepuk tangan kuat kuat*, kita geng la kawan.
huh, suka makan durian? sorry kita tak geng, mwahaha!

sekarang musim durian kan. kalau kat Johor Bahru ni, dah bersepah dah orang jual durian kat tepi jalan. Mana-mana aku pergi mesti nampak bakul durian dengan durian yang penuh satu bakul.

Kalau adik-adik aku nampak, dengan sepantas kilatnya..
'mak, nak durian!', and aku pulak *sambil buat muka* 'membazir la beli durian memahal tu, baik beli tutti frutti ke, lagi sedap' *cehh tutti frutti je*.
then seperti biasa adik aku akan jawab balik, 'eleh kau kak,' 'amende kau'...
anddddd.. start fighting. walawehhh, pasal durian pun boleh gaduh.

Kalau family aku makan durian enn, aku bawak diri masuk bilik. *isk isk, terpinggir. drama lebih*
nanti ayah aku sesaje la tanya, 'kakak, nak durian tak?',
ayah aku ni memang suka bergurau, da tau aku tak suka makan durian boleh tanya lagi =,=

Kenapa aku tak suka makan durian? sebab aku tak tahan dengan bau dia.
Siyes tak tahan -,- Boleh pening aku dengan bau durian tuu. *ish, terkutuk pulak. sorry, penggemar durian*

Kalau balik kampung tu, memang aku sorang je la yang tak makan durian.
*terpinggir again. huwaaa T_T*
Aku tak tau lah apa yang sedapnya makan durian ni.
Mungkin yang suka makan je kowt yang tau keistimewaan durian ni.

Okay, thats all. Enjoy your reading :)

No comments:

Post a Comment