Thursday 15 December 2011

Menanti sesuatu yang tak pasti..

Assalamualaikum.




Haa, suka tak dengan wajah baru blog aku ni? Suka? Alhamdulillah.
Tak sia-sia aku bersengkang mata bertungkus lumus siang dan malam nak edit blog ni. haha.
Eh dah melencong pulak. Aku bukan nak citer pasal blog pun, iklan je kejap :)


Ni baru citer betul...


********************************************************************************

Penantian yang tak pasti? Apa tu? Waa, sara tunggu boyfiend baru ke?? haha, no lah,.
Apa yang aku tunggu ialah......
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Result PMR yang khabarnya keluar 22 Disember ni. Fuhhh, berpeluh aku.
Nevess woo bila cakap pasal result ni.. Aku sure semua calon PMR 2011 tengah berdebar abes ar tunggu result kuar. Siyess gua tak ready lagi woo nak berhadapan dengan kertas keramat tuu.
Korang da ready? Aku tabik spring 812630194 kali ar kat korang kalau da ready.
Menaip pasal result pun aku da menggigil *k tipu je*

Tu lah kan,, masa tak tau result keluar bila, kemain cakap 'bila lah result nak keluar ni, tunggu result macam tunggu durian jatuh. *tetibe je durian, k aku tipu je*
Bila dah tau tarikh result keluar, tau pulak nak menggelabah. -.-

So, kepada yang bakal amek result ni, aku doakan korang dapat keputusan yang terbaekk dari ladang ah. Buat sekolah masing masing bangga dengan korang. Senang kata buat pengetua sekolah korang terkeluar biji mata ar tengok korang punya result yang gempak tuu. *k aku dah over*

Haha. That's All. Enjoy your reading k :)

2 comments:

  1. yeah ! betul3 !cuak gilakk tahap cipanzi !
    tak ready lagi nak kena menghadap surat maut itu !
    kamoo pon same , gudluck ye .
    smoge dapat result yg GEMPAKK !
    peace (^_~)

    ReplyDelete
  2. AMIN.., gudluck untuk awk jugak. :D

    ReplyDelete