Tuesday 27 December 2011

Hari tuu kannn..

Assalamualaikum.



*wink wink*. Baru hari ni dapat ku jenguk belog dakuh ini. Kenapa dengan hari tu? Kenapa? Kenapa? Alahai, tak kan tak tau kot. Korang suka kan buat-buat tak tau. Tak tau jugak? Yelah aku bagi tau. Hari tu ada wedding cousin aku. *lol memang la aku tak tau, bukannya aku sepupu kau*
Ahaha, lek luu, gua gurau je derr.  So, entry kali ni mungkin lebih kepada entry bergambar.
Sesaje nak bagi korang cuci mata cuci hati sikit.









Hantaran tersebut di design sepenuhnya oleh Saraa Ali. Haha no lah. Mak lang aku yang buat tau. *angkat angkat kening*




Lauk dimasak khas oleh Saraa Ali  haha, tipu je. 




Syafiq & Zaihan. ^^




Family besaq saya. Most of them tak pernah jumpa. Kecuali yang tudung biru, peach, and pink tu. yang pakai purdah tu mummy saya. :)




The Pengantin's 




"eh sara, kenapa awak nampak ge...", "stop ! jangan teruskan ayat tu. saya tau saya nampak gemokss. baju tu yang besar okayy !" lol T_T




Err, sape yang bakal duduk sebelah saya tu. *kelip kelip mata*




Heeee. X)




Woot woot. Kakak-kakak cunsss. Hewhewhew.




Me? Oh yea, that's me. XD




Gambar dah out of theme. Oh yea, that's me with my boyprengg. Hikhikhik. X)


Okay. dah penat cuci mata? haha, nak tengok lagi? kat Fesbuk aku lerr.

No comments:

Post a Comment