Tuesday 22 November 2011

10 sebab lelaki tak suka shopping.

Assalamualaikum.

perempuan dengan shopping memang tak dapat nak dipisahkan, betul tak?
sape cakap tak betul tu meh aku cepuk sikit.
sebabnya aku tak pernah lagi jumpa perempuan yang tak suka shopping.
even aku yang jarang shopping ni pun kalau sekali dapat shopping, memang satu kedai aku nak borong *kalau boleh*

tapi mcam mana pulak dengan lelaki?
lelaki memang tak berapa nak gemar dengan aktiviti shopping menyopping ni kan.
nak tau tak sebab apa?

*mengambil masa*
kalau macam tu adakah lelaki ni dikira sebagai insan yang menghargai masa?
mungkin...

*terpaksa mengacu atau mencuba*
part ni yang diorang malas tahap kritikal.
betul tak wahai sang lelaki??

*pilihan gaya terhad*
sebab tu korang nampak kadang-2 lelaki ni pkai pesen sama je.

*pilihan warna terhad* 
balik-balik warna sama je --'

*bila dah cuba, tak banyak yang sesuai*
ni lagi satu masalah, yang membuatkan lelaki tak suka shopping.

*tak banyak saiz*
tak tau lah kenapa. maybe sebab most of them saiz lebih kurang je kot.

*kurang layanan*
ni yang aku nampak la, bila lelaki sibuk-sibuk nak beli baju mesti salesgirl tu buat dang je.
tapi cuba yang datang nak beli baju tu Henry Golding, bedezzuppp diorang datang --'

*mahal*
alasan yang agak skema. tapi cuba kalau beli CD game ps 2 sedozen atau modify kereta sampai beribu-ribu. murah sangat ke tu --'

*jurujual memaksa*
lelaki memang tak suka dipaksa.

*menunggu*
antara yang buat diorang fed up. 

so, betul tak sebab-sebab yang aku bagi kat ats tu lelaki-lelaki sekalian :)

tapi bila lelaki dah shopping, hambek kau..


terkejut badak dibuatnya. muahaha.

so, enjoy your reading :)

No comments:

Post a Comment