Tuesday 15 November 2011

it's a gadget!!

Assalamualaikum.

wah wah, sekarang ni semua da gila gadget kan.
maklumlah, zaman dah berubah dunia dah maju *ayat skema*
aku ni kalau nak dikatakan gile gadget tu, takde laa.
cuma agak update je pasal benda alah tu.
mana tak nya, kengkawan aku dok sibuk pasal sume tu.
lama kelamaan, aku apa lagi. terpengaruh jugak la dengan budak budak neh --'
*korang ni memang tau*

first first kuar iPad2. *aku hembus je, ntah first ntah tidak*

 cantikkan. tapi aku tak minat sangat iPad ni. disebabkan saiz dia yang gedabak tu.
macam mana la masukkan kat dalam handbag aku. da la handbag kalau boleh nak sekecik kecik mungkin. haha --'

then kuar pulak Galaxy Tab ni.


Galaxy Tab ni kecik sikit dari iPad. tapi still besar bagi aku. Muahaha :P

then iPhone pulak meletup. eh ye ke, macam iPhone kuar dulu kot.
huh, apa apa je la.


 yang ni memang aku suka.
siap suruh bapak aku belikan lagi. tapi bersyarat pulokk --'
syaratnya kene dapat 8a pmr.
emm, tu yg aku lemah tu. haha. takpe2 kita tunggu je nanti.

tapi yang pastinya aku still pakai and sayang henset sony aku ni.


huh? apa korang cakap? kuno? tak cantik?
so what? haha. aku sayang giler woo henset ni.
da dekat 4taon aku pakai. bukan nya tak pernah tukar, last last pakai fon ni jugak :)

so adakah korang tergolong dalam golongan orang yang giler gadget??
lu fikirlah sendiri.. muahaha :P

okay, enjoy your reading.

2 comments:

  1. ye. Aku gila gadget,,tapi x mampu nak beli ipad...

    ReplyDelete
  2. iPad yg gabak tu jugak orang suka. haha :P

    ReplyDelete