Monday 21 November 2011

Harimau Muda: We did it!!!

Assalamualaikum.

aku rasa satu Malaysia dah tau kan pasal kejayaan Skuad Harimau Muda menentang Indonesia untuk Sukan Sea 2011 ni. So, tahniah segunung-gunung tahniah aku ucapkan kat hero-hero Malaya ni. 


Mesti bangga giler Ong Kim Swee tu sebab dapat pertahankan kejuaraan 2 kali berturut-turut, yelah first masa lawan kat Laos 2 tahun lepas pun Malaysia menang jugak kan. kalau korang nak tau, sejak tu jugak la aku jadi haruk giler dengan bola ni.

tapi siyes la, memang nak tercabut jantung aku masa tengok bola malam tadi.
sikit-sikit menjerit. nasib baik tak hilang suara aku yang merdu ni *dia dah start masuk bakul angkat sendiri*. bukan aku jer, mak aku pun sama weh. tapi tak boleh kalah kan adik-adik aku punya suara la kan. boleh pekak dibuat nya telinga aku ni --'
bapak aku cool je.

paling excited masa tengok penalti tuh. aku tengok sambil tutup mata *mcm mana tuh*
hebat tak? haha, kau hado? nak-nak masa Badrol nak sepak tu, berpeluh siaa aku.
kalah peluh diorang, muahaha :P

tapi tapi, Alhamdulillah. Berjaya jugak hero-hero aku ni *tettt* eh salah pulak, hero-hero Malaysia ni (hehe) merembat piala sukan sea tu.


so, tahniah bebanyak la yerrr abang-abang sekalian.
flying kiss buat kalian. muehehehe *blushing*



eh apsal tetibe gambar Muslim pulak neh --'
hahahaha. biolahh :P

p/s: ingat nak letak gambar Sharbinee tadi, tapi dia tak main pulak. hehe.

so, enjoy your reading :)

No comments:

Post a Comment