Friday 11 November 2011

bila perempuan menangis..

Assalamualaikum.

waa, blogger blogger ni sibuk je buat entri pada tarikh 11.11.11
aku nak sibuk sibuk jugak la ^_^

penat tau nak fikir tajuk apa nak tulis..
tapi akhirnya, pada saat aku dah nak give up memikirkan tajuk yang sesuai, dapat satu tajuk yang bagi aku menarik *bagi aku la*

'No women no cry'
korang mesti pernah dengar kan pepatah orang putih ni.
maksudnya, perempuan dengan menangis memang tak dapat nak dipisahkan.
biasalah, perempuankan hati dia lembut, hati tisu :)

macam aku. aku ni boleh dikategorikan sebagai seorang yang teramat mudah menangis.
*cengeng betul*. kena marah sikit menangis, terasa nak marah orang pun aku nangis dulu, kawan tak nak layan pun rasa macam nak nangis, kena marah ngn bf lagi laa, hujan air mata dibuatnya. haha, terukkan aku ni.

tapi, aku control la. takde la main redah je. nak nangis tu kalis2 laa. hehe.
aku ada jugak sorang kawan yang macam aku. memang hati tisu jugak dia tu. padan la kita orang jadi kawan. dua dua cengeng gile! muahaha.
bila dia nangis, konon konon la aku pujuk, 'kau jangan la nangis, kau kene kuat'
cehh, konon pujuk orang. kena kat batang hidung sendiri, siap boleh buat siram pokok lagi air mata tu.



yeah, that is me. bukan aku je macam tu, mesti ada perempuan perempuan diluar sana yang macam aku jugak kan. tak payah malu malu nak ngaku. kita kan perempuan :)
lain la kalau lelaki yang hati tisu. tu memang haru gila. haha.


terima kasih sudi baca ^^


No comments:

Post a Comment