Wednesday 16 November 2011

gaduh???

Assalamualaikum.

korang pernah dengar tak pasal perempuan bergaduh??
mestilah pernah dengar kan. terutamannya yang gaduh pasal boyfriend.
telinga aku dah jemu dah dengar benda benda macam tu.
jangan kata kat luar, kat sekolah aku pun pernah.




kadang kadang aku tak faham langsung mind set diaorang ni.
gaduh sebab lelaki. apa je yang diorang dapat.
last last end up kat bilik disiplin jugak (kalau kat sekolah)
sape yang dapat malu, sendiri laa.
buat malu kaum je --'
yang jantan tu pulak mesti gelak kan diorang abes abes.
'apa punya bodoh la pompuan ni gaduh pasal aku'

haaa, tengok tu. pompuan pulak yang dikata bodoh.
baru baru ni kan ada kes pompuan gaduh kat kedai kasut.
siap masuk youtube lagi. famous tak famous.
sume tu pasal apa? pasal jantan laa, apa lagi.

so, pada kesempatan ini,,
saya ingin menyeru kepada semua perempuan/girl/gadis/wanita di luar sana, jangan la buang masa korang gaduh pasal lelaki ni.
there is no point at all.
nanti bukan diri sendiri je yang malu, mak bapak, atuk nenek, mak cik pak cik, senang citer seluruh kerabat kita menanggung malu.
kalaulah lelaki tu dah ditakdirkan untuk kita, insyaAllah. jodoh tak kemana *cehh, mcm pakar cinta pulak*.

enjoy your reading.

3 comments:

  1. drpd marah kt pompuan yg kaco bf tuh.. bek mrh kt bf yg gatai lyn pompuan tuh .. ye dakk ? hee *peace

    ReplyDelete
  2. betul betul betul. bf dia yg buat hal, org lain yg kene --'

    ReplyDelete