Sunday 6 November 2011

my extraordinary family ;)

Assalamualaikum.

First of all, Salam Aidiladha.

Semua orang ada family kan (LOL ignore that statement)
same as me jugak la.
but i have an extraordinary family (tapi bukan mcm cerita no ordinary family tu).
especially my two awesome brother's :)
frankly speaking, kalau tak de diorang memang life aku kosong laa.

even though, orang selalu cakap aku ni garang mcm singa, tak pandai nak layan adik, suka marah marah, bla bla bla, etc etc.
but acctually i love my brothers (tetttttt).

we all are extraordinary because....... (jeng jeng jeng)
Selalu gaduh.
haha. pelik kan. that's why laa i did mention just now i have an extraordinary family. aku rasa family aku je yang macam tu (aku agak je)
every time jumpa, mesti gaduh. kalau nak citer kene marah jangan cakap la. memang selalu pun. (that show how naughty i am, haha LOL).
tapi tapi... kalau tak gaduh sunyi la pulak rasanya hari aku. serious tak tipu :)
ada satu hari tu kan, adik aku demam.
dekat seminggu jugak la. lama kan. tak pernah kowt dia demam sampai macam tu punya lama. as a kind hearted sister la kan (ayat nak pergi mana), risau jugak aku.
plus boring yang teramat amat sangat.

tapi bila dia da sihat, hambek kauuu. meletup rumah. haha :P
time tuuu, yeaaaaaaa..
my heros is  back :)
boleh gaduh lagi lepas ni.
haha terukkan aku ni. itu la cara yang unik kami mengeratkan hubungan silaturahim.
but, not all the time laa kita orang fighting :)
huhu.

parents aku pulak :)
honestly, my mom and dad tak garang pun. cuma tegas sahaja.
tegas dan garang is two different things.
(siap bold kan lagi, kalau tak faham jugak tak tau la)
especially, my beloved dad.
adussss, kenapa kawan kawan aku dok cakap ayah aku garang. 
aiyoo, don't judge the book by its cover.
ayah aku tak garang pun la >_<.
suka hati kalian la nak cakap apa pun.
but, one thing for sure i know my parents very well.


those are my awesome brothers. muka seposen kan :0
tapi muka seposen tu la yang aku suka. suka buli. muahaha :)
(gelak jahat)

okay, enjoy your reading :)

No comments:

Post a Comment