Wednesday 9 November 2011

cinta muka buku.

Assalamualaikum.

kita berkenalan hanya dalam mukabuku, kau hantar pesan dan suruh aku terima kamu o oo wo.

hamboi hamboi, nyanyi pulak si saraa ni..
haha.
mesti korang da dapat agak kan bila baca tajuk ni.
biasalah terend budak budak sekarang. siapa yang tak de  facebook tu dianggap pelik. (err, ye ke). ye lah kowt. adik aku yang darjah dua tu pon ada facebook.

bila dah berfacebook tu mestila ada adegan usha-mengusha kan kan.
haha. tak payah nak kalis la. mesti ada punya.
nak nak bila nampak awek cuns-melecun kat fb tu.
tak kelip mata memandang.
dari mata turun ke hati.
waa, gitu kann ^_^
bila dah turun ke hati, tu yang.. 'awak saya suka awak laa, jom kapel' 
'jom' kata si awek. *huh! terusss*

tapi aku nak tanye korang la kan,
berapa ramai yang berkenalan kat facebook, then kapel dan kekal lama?
haaa, cuba jawab.* jawab laa, yang dok terkebil-kebil kenapa.* haha.
okay. takpela. tak boleh jawab. aku faham :)
tak ramai kan yang kekal.
dan...
berapa ramai yang boleh dipercayai tahap kejujurannya tu?
tu lagi la tak boleh jawab. haha.

berdasarkan kajian yang aku buat-buat la kan, *baca betul-betul*
hanya 2 daripada 100 lelaki/perempuan yang boleh dipercayai di akaun facebook tahap kejujuran mereka. betu ke tidak, tu hanya pemerhatian aku je la.
 tapi ada ape, yang kenal dekat facebook, then kapel and happy ever after :)
cuma tak banyak la kan.

bergantung pada individu la, kalau bijak memilih, dapat la yang terbaik.
kalau sebaliknya, anda fikir2 kan lah ye.

so, enjoy your reading :)


*ni la jadinya muka aku bila di edit yang entah hape hape*

No comments:

Post a Comment