Wednesday 23 November 2011

oh hidungku, sobsob :'(

Assalamualaikum.

sudah baca tajuk di atas? bagus! sekarang korang akan tau apa yang aku nak coretkan hari ni.
yeaahhh, it's about my cute nose yang diserang satu kuman iaitu kuman gatal!!!

Siyez, hidung aku ni da mcam hidung patung McD tu!!
haa gelak la, gelak sampai tergolek..
huwaaaa, aku nak menangis ni tau :'(
sebab hidung ni jugak laa aku ditinggalkan keseorangan di teratak indah ni --'
tak dapat lah aku nak bersuka-suki dengan family.

yelah, tak kan nak suruh aku keluar rumah dengan hidung yang ala-ala badut baru lahir nih!
jatuh bursa saham aku nanti. muahaha!

mintak-mintak laa bukan resdung. 
tapi aku ni memang jenis yang alergik gila nak mati dekat habuk.
so, habuk pehlissshhh stay away from me!!


muka stress!!

okay da tak tau nak bebel apa.

p/s: kegatalan hidung ni membuat kan sel-sel neuron dalam paleotak aku bergerak selaju 0.01 kbps. sangat slow kan? jadi sebab tu lah aku tak dapat nak curahkan idea yang lebih kreatif lagi bermotif. maaf atas segala kesulitan --'

No comments:

Post a Comment