Saturday 19 November 2011

demam korea aku melanda --'

Assalamualaikum.

waa kali ni idea nak menaip datang sendiri meh. tak yah sesusah aku nak perah.
so kali ni aku nak story pasal drama Korea. 
dulu aku pun tak berapa nak minat sangat la drama/muzik Korea ni. Cuma layan gitu-gitu je.
Penyanyi Korea pertama yang aku minat ialah Super Junior.
Aku rasa kebanyakan awek kat luar sana memang minat abis kat Super Junior ni kan.
Tapi aku just minat dia punya lagu je. Percaya tak, penyanyi-2 Super Junior ni pun aku tak tau nama. huh? tak percaya? tak percaya lantak kau laa --'

haaa, kan aku da kata aku tak berapa nak minat muzik/drama Korea ni sangat.
Sampai la satu hari, aku TERtengok satu drama Korea ni *ter okay, tak sengaja*, tajuk dia
Boys Over Flower. Aku rasa Boys Over Flower ni memang da lama famous kan?
aku je yang lambat. yang aku tengok tu pon siaran ulangan.
start dari tu la aku start tengok citer Korea.

and now aku tengah layan habis citer Korea yang baru start,
Cinderella Stepsister.


tengok cover dia pun aku da teruja semacam. ha? nak tengok?
korang tengok kat TV2, pukul 5 petang hari Isnin-Khamis.


ni pulak hero dia. sape nama tu aku tak tau lah. muehehe :P
tapi one thing yang aku bengang kalau tengok drama Korea ni, aku susah nak ingat nama diorang. muahaha :) teruk kan.

lagi satu yang aku suka pasal Korea ni, outfit dia.
ohsemm giler. aku ni maybe bukan jenis yang giler berfashion, tapi aku suka tengok baju lawa-2.



cantik kan? kalau girls yang bertudung , boleh mix and match blouse-2 ni jadi yang menutup aurat. lagi pun most of the dress labuh-2. 

eh, okay aku da membebel ke laut pasal fashion.
*tujuan asal nak membebel pasal drama tu je*

so, adakah kalian peminat tegar Korea (muzik/fashion/drama atau apa saja)

okay, enjoy your reading (:

No comments:

Post a Comment