Sunday 20 November 2011

bila kawan makan kawan, apa korang buat????

Assalamualaikum.

korang mesti pernah dengar kan istilah kawan makan kawan.
mestilah pernah kan. korang pernah kene tak?
tak kisah lah sama ada korang makan kawan atau kawan makan korang, lebih kurang je laa tuu.

so, aku nak tanya, apa reaksi korang kalau dimakan/dibaham/ditelan oleh kawan korang.
marah ke? sedih ke? kecewa sampai nak bunuh diri ke?
macam-macam kan korang rasa.

kat sini aku ada beberapa cadangan yang boleh korang praktikkan bila kawan korang makan korang *betray la maknanya tu*

1. pergi serang rumah dia.

2. hantar segala jin untuk huru-harakan hidup dia.

3. panggil geng-geng pergi tibai dia.

4. hack pesbuk dia.

5. pergi cakap baik-2 dengan dia. dengan kata lain slow talk.

6. mangadu dekat mak dia.

7. mintak mak/bapak korang tukar kan skolah korang sebab tak tahan tengok muka dia *bagi yang masih bersekolah*

8. hasut kawan lain supaya jangan kawan dengan dia.

10. buat tak tau je. anggap tu semua dugaan dari Tuhan. dengan kata lain korang redha je, tak payah kawan dengan orang macam tu.

macam mana? korang rasa boleh pakai tak cadangan aku ni?
well, it is only a suggestion. terpulang pada korang. lagipun aku tak bertanggungjawab kalau ada apa-2 terjadi. hahaha.

kalau aku pulak,
aku rasa macam nak tembak je diorang pakai senapang Sniper Rifle M21 macam dalam Game PS2 tu yang Black Hawk Down tu *pengaruh ps 2 adik aku la ni*
muahahaha.*kejam sungguh.*
takde lah. kalau aku mungkin aku akan praktikkan yang no. 10 tu.
mungkin lah kan.

*jgn tanya kenapa muka aku byk bekas jerawat, tau lah aku tak secantik Nora Elena. (tetibe)*

apa-apa pun, korang jangan cepat give-up kalau kena betray, what goes around comes around. hari ni hari kita, esok lusa mungkin hari dia pulak.
so, jadi lah macam aku ni *mulalah nak masuk bakul angkat sendiri*
sentiasa happy walau masalah menimbun. tengok gambar aku kat atas tu. senyum je kan
walaupun tengah ada seribu satu masalah :)

p/S: segala tips/cadangan di atas hanyalah rekaan semata. tiada kene mengena antara yang hidup atau yang sudah tiada.

so, enjoy your reading :)

2 comments: